14 aprilie 2013

Perla - simbolul iubirii noastre

Lucrurile nu sunt întâmplătoare. Deși, sunt așa mic am adus  fericire imensă  în viața ta și în casa ta. Am apărut într-un magazin și am evoluat în sânul unei familii. Ți-am fost alături când ai îngenunghiat în fața ei, când emoțiile îți provocau palpitații și te-au făcut să-ți pierzi cuvintele. Sunt eu, inelul cu perle ce a trăit alături de tine tot ceea ce era mai frumos.

Pe ea ai cunoscut-o într-un magazin, nu într-unul  de perle, ce-i drept, dar nu te-ai dat bătut până nu ți-a lăsat un număr de telefon și promisiunea că vă veți revedea, la fel cum nu ai plecat  fără mine. Din momentul în care te-a acceptat pe tine în viața ei,  m-a acceptat și pe mine. De atunci mă bucur de mângâierea și atenția  ei zilnică.  La scurt timp am sesizat pe gâtul ei subțire si minunat un colier cu perle. Am fost trist! M-am simțit o perioadă neglijat, pentru că acest colier i-a captat toata atenția. Desigur, și eu am rămas vrăjit de el, de câtă putere avea asupra ei. Îi oferea strălucirea unui soare și zâmbetul unei prințese.
Nu se plictisea să-l privească. În sfârșit, a sosit și ziua cea mare. Ziua în care ați pășit în lăcașul lui Dumnezeu, ziua în care v-ați jurat iubire eternă, ziua în care v-ați unit destinele pentru totdeauna și în care ați devenit doi într-unul. Deși, la început am fost trist și gelos pe colier, în timp am devenit cei mai buni prieteni. Cu toții au fost frapați de frumusețea voastră, de voi, dar și de noi. Perlele îi conturau frumusețea nemaiîntâlnită iubitei tale soții. Când i-ai cuprins mâna într-a ta am simțit emoțiile și sentimentele ce vă legau, iar când ai luat-o în brațe, colierul a picat blând pe umărul tău. V-am fost alături, eu , inelul cu perle, împreună cu prietenul meu, colierul în acea zi minunată. M-am simțit vinovat pentru că am avut un moment de gelozie, însă acesta a reapărut în viața mea și a prietenului meu la scurt timp. Într-o zi am tras cu urechea  si te-am auzit când ai spus că îi vei aduce alte cadouri cu perle. Broșa si brățara cu perle aveau să devină noii noștri prieteni. Ne-am înfuriat îngrozitor! Chiar nu vă mulțumeam?

Într-o seară, colierul mi-a mărturisit că te-a auzit când îți pregăteai un discurs. „Oricâte cadouri ți-aș oferi nu sunt suficiente. Îți mulțumesc pentru că mă iubești, pentru că m-ai acceptat așa cum sunt și mă iubești pentru ceea ce sunt, chiar și atunci când las capacul de la pasta de dinți desfăcut. Azi, mi-ai dat o a doua veste ce mi-a schimbat viața. De azi,  numai sunt doar   un soț, ci și un tătic fericit. Draga mea, știu că cel mai mare cadou ești tu, dar această broșă ți-o dăruiesc pentru a-ți aminti de ziua în care mi-ai dat această  veste minunată, iar brățara ti-o dăruiesc pentru că îmi dai șansa în fiecare zi să mă trezesc lângă tine și să îți spun te iubesc în fiecare clipă a vieții.  Am vrut ca și acestea să fie  cu perle, pentru că perlele simbolizează iubirea noastra.  Amintește-ți, draga mea!”
 Abia acum am înțeles cu ce prilej i-a oferit soțul o brățară și o broșă soției lui iubite.  Deci, noi ne  lărgim cercul de prieteni, iar familia așteaptă un nou  membru. Dragă colierule,  trebuie să ne cerem scuze pentru egoismul nostru și să-i acceptăm pe cei trei membri, pentru că sunt sigur că în ziua în care bebelușul ne va atinge inconștient, soția lui se va bucura din nou de alt cadou cu perle.
 „ Cu cât mai multe perle, cu atât mai multă iubire!”
 Acest articol a fost scris pentru:
Campania Cadourisiperle.ro(Blogawards 2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu