21 mai 2013

O floare pentru tine!

Trec pe stradă și nu văd
Acel om palid și gol.
Dar, privind în dreapta mea
Hopa...am zărit ceva!

Ce să vezi și ce să crezi?
Este ea! Florăria cu povești!
Minunată și galantă
M-a prins fraților, deodată!

Am oprit brusc mașinuța,
Mi-am luat repede gentuța,
Am fugit pe holul ei
Parcă mă jucam hochei.


Lumea mă privea buimacă
Mie nu-mi păsa oleacă.
Buchete de trandafiri
Mi-au pus inima pe spini.

El, săracul aștepta!
Ceasul iară îl privea,
Eu, nici gând să mă despart
De buchetul minunat.


Cui să-i pese de iubit?
Când buchetul l-am zărit...
Știu, cadoul  m-aștepta
Dar, buchetul îmi spunea:
„Te rog dragă, nu pleca!”


   Of, buchet drag și frumos!
   Eu te-aș lua acas` la mine,
   Ce să fac? Lui nu-i convine.
   Vai, dar fată minunată!
   N-ai să mă mai uiți vreodată,
   Nu-s eu tare norocos,
   Dar, sunt mândru și fălos!
   Nu mă poți lăsa aici
   Cu acești oameni pitici.
   Fii drăgută și mă ia
   Acasă în vaza ta!

Și pe el eu îl iubeam,                                    
Și buchetul l-adoram.
Cum să fac și ce să fac?
Hop...iubitul m-a șocat!

Of, iubito, draga mea...
Iarăși pasiunea ta!
Crezi că eu nu ți-aș fi luat
Un buchet mai minunat?

 Hei, Mister elegant - șocant!                                                                                                  
 Ești puțin cam arogant!
 Eu îs mândru - minunat,
 Tu ești arogant-șocant!

Spune-mi dragă, fată tristă!
Ai ales să fii artistă.
Cânt tu l-ai găsit pe el
N-ai văzut că-i băiețel?

     
Hei! Buchet, tu minunat!
Așteaptă să-ți dau un sfat
Ea este artista mea
Tu ești floarea din bezea!


Dragă, omule șocant!
Eu îs câtuși mai galant!
Tu ești din bezea, băiete!
Eu sunt natural, privește!
                                                                Natural, zici trandafire?
                                                                Nu se vede? N-ai lentile?
                                                                Chiar și pe cutia ta
                                                                Scrie măi băiete așa:
                                                                „Florăria cu povești
                                                                Realitatea ce-o trăiești.
                                                                Și-acum trezește-te dragă,
                                                                Fugi și zi-ne tu oleacă
                                                                Scena nu s-a terminat
                                                                Iubita nu ți-a plecat,
                                                                Trandafirul l-ați plantat,
                                                                 Florăria v-a cântat
                                                                 Iubirea v-a cununat...”
                                                             
Articol scris pentru campania:

Flori cu Flori



















                                       
























2 comentarii: