19 mai 2012

Prietenia....Ironia prieteniei.....

Hmmmm!!! Hello, în primul rând......Ghici de ce am ales acest titlu....???Am ales acest titlu pentru ca anumite persoane pe care eu le-am considerat importante nu fac altceva decât sa-mi dovedească , ca nu valorează nimic...Nici nu mă mai mir..Când eram mică, pe la 3-4 ani cu toții puteau spune că sunt cel mai rău copil pe care  l-au cunoscut vreodată...De ce? Nu suportam să pierd sau să fiu bătută....Eram mică și rea....Acum , la 19 ani.....poate sunt și rea, dar am alte concepții, adică nu fac ceea ce mi se face.....pentru că pentru mine „răzbunarea este arma prostului„...iar eu cum am zis...nu sunt geniu, dar pot deveni....dar mă consider un om corect, inteligent....am câteva calității remarcabile....Din  păcate oamenii la care eu țin nu mă apreciază...și chiar dacă nu vrei tot doare...doare pentru că trăiești cu ei, dormi lângă ei, mănânci cu ei......de fapt, au devenit familia ta.....Aiurea.....avea răposatul de tati dreptate când zicea„ Nimeni niciodată nu te va iubi mai mult ca mine și mama ta„...Corect!Credeam ca aceste persoane vor realiza ce înseamnă săp tratezi un om așa, fără să-ți facă ceva....dar? Ce-mi pasă....știu ce am de făcut.....Pun mâna învăț ....mă angajez....și nimic altceva....până la urmă oamenii din jurul meu nu au habar ce pot face eu.....Să fie sănătosi....Ironia prieteniei este că presupușii prieteni...când nu mai au nevoie de tine te dau la o parte.....sau „când ne convine de tine....bine, când nu, nu..,...ele-s 2 eu una...și....Până la urmă...am amintirea unui tată minunat și sfaturile ce ma ajută și acum....si toată viața mă vor ajuta....și mai am o mamă (the best friend)...și fratele meu....Sunt o norocoasă.....chiar dacă acum ”prietenii mei”....mă tratează așa....asta este IRONIA PRIETENIEI...

2 comentarii:

  1. Nu mai fi atat de pesimista...Bucura-te ptr ceea ce traiesti zi de zi. E suficient sa te trezesti si sa poti privi soarele sau sa-ti poti trece picioarele prin roua rece a diminetii!;)Lucrurile marunte iti dau posibilitatea sa vezi ceea ce e cu adevarat important!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt pesimista....doar realista, in acest caz

    RăspundețiȘtergere