14 aprilie 2013

Pasiunea mea, invidia altora

Mă întreba acum două zile o prietenă  care sunt schimbările ce au intervenit în viața mea de când mă aflu la Timișoara. Sunt multe. Orice avantaj are un dezavantaj și invers.  Draga mea prietenă, schimbările din viața mea sunt evidente:

  • familia mea este formată din 3 persoane (mama, fratele și eu)
  • sprijinul de care m-am bucurat în momentele alea, mă bucur și acum, însă de la un număr de persoane mai restrâns, le pot număra pe degete;
  • prietenii mei au rămas lângă mine;
  • verișoarele cu care am copilărit sunt alături de mine (spre exemplu, varămea care obișnuia să mă lase nemâncată când eram micuță). 
  • eu am devenit alt om, sunt slabă, mă bucur de naturalețea mea, îmi ador buclele(ceea ce înainte nu făceam);
  • etc   



Nu regret o clipă faptul că am ales Timișoara. Știu, alegerea mi-a fost criticată de multe persoane, chiar din familie. Unii consideră ca Timișoara e un moft, alții știu exact de ce sunt aici. Am fost dezamăgită când persoanele pe care mă bazam m-au lăsat baltă, dar acum le mulțumesc. Acum sunt un om mult mai puternic și cum mulți au vrut să mă vadă la pământ nu s-au putut întrista mai mult decât atunci când mi-au văzut reușitele.
Tristețe mare pe ei!!!!Mă întreb dacă ei ar fi trecut prin ceea ce am trecut eu, ce ar fi făcut? Pentru că deja sunt la pământ, dar dacă ar fi fost în locul meu?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu