16 aprilie 2013

Omul jucariilor


Nimic in viata mea  nu s-a intamplat fara rost. Am 20 de ani si sunt o persoana foarte jucausa. In ciuda faptului ca nu ma simt ca la 20 de ani, ci mai mare,  sunt un om al jucariilor . Pe la vreo 3-4 anisori  visam la un avion, acum lucrurile s-au schimbat. Imi amintesc de acea perioada cand imi imploram parintii sa-mi ia toate jucariile pentru copii pe care le vedeam in magazine.
Nimic nu se compara cu o papusa mare sau o masinuta cu, care sa ii oftic pe baieitii alaturi de care imi petreceam timpul. Cand am implinit 4 ani, tatal meu mi-a oferit oferit un bebelus exact ca bebelusul bolnav  de pe Jucarii-Online.eu.
 
Imi amintesc reactia mamei mele, ii reprosa tatalui meu ca imi prea aduce jucarii avand in vede ca am o gramada. Pentru mine nu erau o gramada, pentru mine nu erau suficiente niciodata. Este adevarat, eram un copil rasfatat pana sa am un fratior. Atunci el se bucura mai mult de atentia parintilor mei, dar si de jucarii. Pe la 6 ani imi doream foarte mult o casuta de papusi. Dar, nu am mai primit. Chiar si azi ii reprosez mamei ca eu nu am avut o casuta, in schimb fratele meu si acum are masina de politie care a costat chiria mea in momentul de fata si nu, numai.

Fiind data de 6 ani la scoala, deja jucariile mele se transformasera in caiete, pixuri, betisoare cu, care invatam sa numar  etc. La inceput era frumos, apoi ma plictiseam. Toate jucariile imi erau stranse si aveam doar lucruri serioase.  Dar, cand am crescut mi-am dat seama ca parintii mei chiar imi cumparasera  toate jucariile, insa eu nu am pastrat prea multe. De exemplu, toate papusile erau tunse, mainile le luam si imi imaginam ca le prajesc sau picioarele le taiam cu un cutit, apoi spuneam ca au suferit accidente.:)) In schimb, bebelusul s-a ales doar cu o manuta rupta, pe care i-am reparat-o eu la 19 ani. Fratele meu le are aproape pe toate. Eu, mi-am luat jucarii si acum la 20 de ani. Culmea, inca imi cumpar. Si cum se apropie Sarbatorile Sfintelor Pasti chiar ma gandeam ce sa-mi iau mie  si  ce sa le iau  nepoteilor  mei. Anul trecut de Pasti am primit o camila de plus de la un verisor, anul asta nu stiu ce voi primi, dar daca cineva isi doreste sa afle ce imi doresc, ei, bine tot jucarii. De asta mi se si spune omul jucariilor. 

Si, ca tot am vorbit de Sarbatori va urez la toti ``Paste fericit si multe jucarii!`` 


Acest articol a fost scris pentru: 
Campania Jucarii-Online.EU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu