14 iunie 2012

O dimineata sociologica!

Da, chiar o dimineata cu sociologie..Seara a fost tot sociologica...:D....Azi la ora 14 am examen la sociologie.....serios cand am luat cursurile si am citit mi se parea ca nu stiu ce citesc...de fapt, asa era...nu avea habar ce citesc si ce vreau sa retin....Dar, dupa o munca foarte grea, dupa doua zile si aproape doua nopti pierdute am retinut ceva...si cred ca destul de util...Nu-mi pasa de rezultat la examen, pentru ca este posibil sa incurc foarte multe lucruri, dar plec optimista ...cel putin stiu ca nu am stat aiurea....In urma acestor zile m-am decis sa ma apuc sa citesc filosofie politica...Nu stiu de ce si cand, dar imi doresc....Pana atunci sper sa trec examenul si sa ma pot concentra la cel de ETICA....pentru mine acesta este CRIMA SI PEDEAPSA....Cand  nu-mi place un lucru nu pot sa-l fac...urasc sa fac ceea ce nu-mi place..De ce? Pentru ca nu am rezultatele dorite....Mda....de la sociologie la etica....Am in cap numai clase, caste, laicizare, grupuri...etc,etc....am ceva:))....Ca sa nu mai scriu doua articole voi voi baga  2 in 1.....
Se spunea pe timpuri ca fara prieteni nu poti trai....serios? Uite, oamenii pe care eu ii credeam prieteni s-au dovedit a fi niste ``chestii``care merita sa le trimiti la dracu....da....Cand am ajuns in Timisoara, de fapt si de drept , cand am inceput o viata aici alaturi de alte persoane pe care le cunosteam...lucrurile erau frumoase, linistite...In timp.....nimic din acea liniste si frumusete nu s-a pastrat...Nu ma mira,...Mereu am fost convinsa de cei ce ma urasc,...si au inceput a ma urai si acei ``presupusii``prieteni...Nu-mi pasa...Serios , am ajuns la stadiul in care nu-mi pasa.....Chiar nu am nevoie....Ma bucur ca am o relatie buna , foarte buna cu mama mea si ii pot spune totul, relatia pe care o aveam cu tatal meu...este asemanatoare cu cea pe care o am in prezent cu fratele mamei si tatal ei....Ce-i drept nu-l poate inlocui unchiul pe tatal meu, dar sunt fericita ca pot sa vad in el ceea ce am pierdut acum un an.....Da, cam asta e cercul meu de prieteni adevarati, restul ....poate unii dintre ei inca mai au calitatea de prieteni adevarati, dar altii nu au ezitat o clipa sa-mi arate ca nu valoreaza nimic, motiv pentru care nu ma afecteaza daca vorbesc sau nu cu mine, daca ma urasc sau nu, daca  trec pe langa mine ca pe langa via culeasa sau daca au nesimtirea  sa-mi adreseze ``Vaiii, ce rau imi pare....!!!Vai, dar ce faci!...etc, etc``...Am devenit imuna...nimic nu ma mai impresioneaza....Si ma bucur ca am devenit asa, pentru ca altfel aveam mult de suferit...asa ca....Prietenii adevarati....nu exista...Cu exceptia parintilor si fratilor... eu nu cunosc altii.....

E posibil sa mai am greseli, dar oboseala isi spune cuvantul.....

2 comentarii:

  1. Ceau Adriana. Sunt Elena, colega ta. Daca imi dai voie as vrea sa iti dau un sfat. Evita folosirea atat de frecventa a punctelor de suspenie, intrucat impiedica intelegerea celui care citeste. Aceeasi greseala o faceam si eu la inceput, dar acuratetea si intelegerea ideilor o poti avea prin fraze legate intre ele.
    poti arunca o privire si pe blogul meu
    elenapitigoi.wordpress.com
    Succes la examen!
    eu nu stiu NIMIC! ;))

    RăspundețiȘtergere