27 aprilie 2016

Ai făcut meniul pentru Sărbătorile Pascale?

Încep prin a vă spune că am descoperit http://www.jamilacuisine.ro/, rețete video pentru toate gusturile. Eu deja am testat câteva de acolo și nu doar că sunt perfecte, dar nu rezistă mai mult de o zi, deci?!
Am făcut  meniul de Paști și sună cam așa:

- un tradițional aperitiv cu de toate pentru toți.
- drob, dar nu voi folosi ficați, pentru că îi urăsc și din cauza lor am mâinile negre de la niște perfuzii, mai exact, m-am intoxicat cu ficați
- Sarmale cu curcan și multe legume
- Miel la cuptor, gătit de my brother
- Prăjituri, tradiționalul cozonac nu știu să îl fac, dar fac alte dulciuri delicioase, iar acum voi merge pe: Cremşnit de Budapesta, chec cu ciocolată și un tort cu cremă de mascarpone și zmeură.

Iar azi, pentru că e Miercuri, țin post și mi-am făcut ardei umpluți cu ciuperci, dovlecel, ceapa și pătrunjel...:)
Meniul tău care este?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu