22 aprilie 2013

Awaken

Deși de o săptămână și ceva mă confrunt cu o durere teribilă de gingii, mi-am continuat activitățile ca și cum nimic nu ar fi. Azi, din fericire am avut tot timpul din lume să mă uit la două filme, să-mi termin o carte de citit și să mă reapuc de alta.  Filmul care mi-a atras atenția se cheamă „ Awaken”.  Un film care te face să realizezi cât de importantă este viața, dar mai ales persoanele ce ne înconjoară. Spun asta pentru că, personajele din film sunt impresionante.  Alex, personajul masculin este readus la viață imediat ce o întâlnește pe Rachel. Din păcate, ea este moartă. A murit exact în ziua în care a pășit pentru prima dată în cafeneaua lui Alex. Cele două personaje s-au întâlnit în vis. Dar, datorită acestui vis, Rachel a supraviețuit 3 ani, când toți medicii îi spuneau că nu mai are nicio  șansă. Din nefericire, cei doi s-au bucurat mai mult unul de celălalt doar în vis, pentru că în ziua în care fata l-a întâlnit pe Alex, el era prea grăbit pentru a putea petrece jumătate de oră cu ea la o cafea.  Sunt convinsă că nu e om care să nu realizeze cât de importanți sunt oamenii, doar în momentul în care nu mai sunt alături de ei.   Pentru că oamenii sunt cele mai parșive ființe. Oamenii din ziua de azi nu sunt preocupați de ceilalți pentru ceea ce sunt ei ca ființe umane, ci pentru conturile, mașinile etc ce le dețin. Aș spune că e trist, dar nu spun, sau nu mai spun. Nu mai spun că e trist pentru că nouă ne place să ne folosim unii de alții, să ne ajutăm în favoarea altor interese. Noi am acceptat să ajungem în această situație, noi oamenii. Așa murim în fiecare zi câte puțin. Unii trăiesc mai puțin viața lor, își bat joc de viitorul altora pentru a și-l face pe al lor. Oamenii!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu