7 septembrie 2015

Alergătura!

Este stupid să te gândești că viața ta s-a transformat într-un proiect pe care trebuie să-l duci la sfârșit. Din nefericire, oamenii abordează viața la fel ca pe un proiect. Mă mir că mai avem curaj să ne plângem de neajunsuri. Să alergi după bani, să muncești fără să te mai gândești la tine, înseamnă asta viață? Nu știu să răspund, dar știu că banul te schimbă mult și poate că nu în bine. 
Puțini sunt care își mai amintesc cine sunt. Îmi este dat să văd oameni care se gândesc doar la câștiguri. Aproape zilnic mă lovesc de întrebarea referitoare la veniturile mele. Așa trăiesc unii - din curiozitatea pentru alții! Și eu muncesc mult și câștig raportat la volumul de muncă depus. Și da, fac chestii care-mi plac, dar nu am făcut din zilele mele doar bani. Așa cum am mai spus - proiectele vin la mine singure! Sunt norocoasă și oportunistă, dar muncesc și foarte mult! Totuși, curiozitatea mea față de câștigurile altora nu există! Sunt interesată doar de reușitele mele, iar ele nu întârzie să apară! 
Alergați după bani dacă asta vă aduce fericire, dar aveți grijă că și banii se termină!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu