25 august 2015

Știut și neștiut

M-am gândit mult și apoi am pus pe hârtie. Sunt chestii pe care tu le cunoști sau nu. Depinde atât de om, cât și de situație. Am fost prinsă într-un cerc al tristeții și am omis lucruri, ce cândva îmi aduceau zâmbetul pe buze. Apoi, cercul a devenit unul al fericirii și am uitat ce mă face tristă. Și ca să fiu sinceră, tristețea mi-o aduc oamenii și mediul. 
Când am luat decizia să plec, lumea mi s-a urcat în cap. Și nu mi-a păsat, iar acum lucrurile stau altfel. Nu am de gând să stau mult nici aici, pentru că în fiecare zi devin din ce în ce mai convinsă că trebuie să merg în altă parte. Mi-am ales Canada, este scopul meu. Și nu voi renunța la el nicicând. Mă paște necunoscutul din nou, dar asta e! Prefer să trăiesc între oameni necunoscuți, prefer noutatea și nu plafonarea. Aici au rămas așa oameni puțini. Mă uit și observ că totul se rezumă la bani. Rude, prieteni etc...nu mai există. Ei vin și pleacă! Desigur, plec și eu din viețile lor și nu mă voi întoarce nici atunci când m-or striga! Asta e! Știut sau neștiut, nimic nu mai e nou! Însă, pașii mei caută viitorul în alt loc, cu alți oameni. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu