3 octombrie 2014

La mulți ani, iubită mamă!

Încă un an din viața ta a trecut, dar nu te întrista, pentru că mereu vei rămâne un om tânăr. Ești cel mai minunat om din toate timpurile, ești motorul vieții mele, ești tot ce am mai de preț pe această lume. Mă întreb zilnic de unde ai atâta răbdare, blândețe si bunătate. Ești atât de puternică, am impresia că nu obosești niciodată, chiar dacă ai atâtea probleme pe cap. Te sacrifici și faci eforturi mari, dar nu te plângi. Ai rămas tată și mamă pentru mine și fratele meu. Ești cea mai scumpă ființă de pe pământ, iar pentru tine aș fi în stare de orice. Te iubesc mult, mult și îți spun la mulți ani, la cei mai frumoși ani. Dacă aș putea ți-aș da din viața mea, pentru că vreau să te bucuri de noi, să fii mândră și să zâmbești în fiecare zi. 

P.S. Te iubesc mult!Atât de mult că parcă aș vrea să te vizitez din nou, dar nu o să pot ajunge. Prin urmare, îți fac un micuț cadou până la următoarea vizită. Te iubesc!





La mulți ani la a treia!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu