25 septembrie 2014

Eu sunt omul de mâine, tu ești cadoul de azi!

Mereu mi-am spus că sunt un om frumos și bogat, dar acest lucru nu mi-a împiedicat trecerea ireversibilă a anilor. Totuși, am învățat în 21 de ani că ceea ce oferi va rămâne veșnic o amintire frumoasă. Și  pentru că sunt deja un om frumos, am decis să cumpăr un cadou unui bun prieten. Până să ajungă la el, cadoul a rămas la mine. Este vorba de o bărcuță micuță, ce-mi amintește de o excursie. Eram în clasa a V-a și am luat parte la cea de-a doua excursie din viața mea. Până atunci mai vizitasem un loc tot cu școala. Și pentru că e amuzantă povestea mea, am să trec direct la subiect. Micuță de statură și vârstă fiind, am avut mereu ghinionul să trec neobservată. Așa s-a întâmplat că ajunsă la Orșova cu ai mei colegi și profesori, ne-am plimbat cu un vapor, iar apoi fiecare clasă trebuia să meargă la autocarul propriu. Evident că eu am încurcat autocarele. Nici măcar nu am sesizat că nu cunosc pe nimeni. Mă încântase prea tare Dunărea. De asemenea, nu  m-a împiedicat nimic să-mi fac prieteni, mai ales că aveam să primesc și un cadou. Fiind de fel sociabilă și prietenoasă, unul dintre băieții grupului în care aterizasem fără voie, dar și fără regret, mi-a oferit o bărcuță de culoare albă. Doar nu era să o refuz, dar parcă și azi îmi aud urechile acele cuvinte pe care copilașul mi le-a spus: „îți ofer această bărcuță  construită de bunicul meu. Tot el m-a învățat să fiu darnic”. De atunci am învățat să nu mai fiu zgârcită și să ofer orice lucru. Totuși, după ce am revenit la autocarul meu, călătoria a continuat și am ajuns la o biserică. Acolo am văzut o bătrână care cerea fie bani, fie mâncare. M-am gândit să-i dau mâncarea ce mi-o pusese mama, dar am analizat situația și am ajuns la concluzia că mai utili i-ar fi bani, așa că i-am dat toți banii mei. Nu a fost așa plăcut, având în vedere că nu mai aveam cu ce să-mi iau suveniruri. Întâmplarea a fost că în ușa bisericii am găsit aceeași sumă de bani pe care eu i-o dădusem femeii. Am spus această poveste, pentru că astăzi m-am gândit să ofer un cadou MyMan. Vizitând site-ul www.myman.ro, am tot căutat, iar la Hobby și pasiuni am descoperit o bărcuță cu pânze. 



Primul lucru de care mi-am amintit a fost excursia. Așa că am decis să achiziționez rapid această bărcuță, dar de această dată pentru mine. Cadourile MyMan m-au făcut un om bogat și frumos. Bogat, pentru că țin la toate lucrurile micuțe, dar mai ales care au o poveste în spate. Eu i-am dat un nume și i-am construit o poveste acestei bărcuțe. De ce mă fac frumoasă cadourile MyMan? Pentru că mă fac fericită, iar orice om fericit este frumos, cel mai frumos. Cât despre prietenul căruia doream să-i ofer un cadou, cu siguranță îi voi lua ceva, dar acum vreau să petrec timp cu bărcuța mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu