30 noiembrie 2013

Acum mă rog de timp să treacă



Repede, repede vine Crăciunul. Gata, toamna! Iar, azi nu numai că este ultima zi din noiembrie, ci și Sfântul Andrei așa că m-am gândit să mă relaxez în bucătărie. Mai bine spus să mă antrenez pentru pregătirile de Crăciun. Azi-Sfântul Andrei, Vineri- Sfântul Nicolae...Deja a sosit  luna cadourilor și a petrecerilor. Aștept cu nerăbdare ziua în care voi pleca acasă. Sărbătorile de Crăciun îmi plac tare mult. Ce-i drept în ultimii ani s-au cam schimbat, dar anul ăsta Crăciunul va fi deosebit. Aștept cu nerăbdare zăpada, colindătorii și cadourile.:D Niciodată nu am știut să exprim bucuria în cuvinte, dar asta nu înseamnă că nu am simțit-o. Poate că bucuria adevărată nu poate fi exprimată...iar, eu sunt bucuroasă că în mai puțin de o lună voi ajunge acasă. Hmmm....sunt mai rău decât un copil mic....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu