14 septembrie 2013

Uneori

Momentele din viața noastră sunt unice. Pe de-o parte acestea ne oferă o experiență, ne pot marca, dar pe de altă parte ele sunt hrana sufletului nostru. Viața e plină de peripeții. Așa că va veni o zi în care va trebui să-ți renovezi întreaga gândire și pur și simplu să mergi mai departe. Uneori... vrei să lupți, crezând că merită, iar alteori renunți fără să participi la luptă. Uneori, mergi pe stradă și ești beat de fericire, alteori ai teama că nu vei ajunge acasă, deoarece ochii tăi sunt inundați de lacrimi, ce nu-ți lasă timp și spațiu să privești înainte. Stau și mă gândesc la acele momente de încredere și la acele zile în care nu mi-aș fi dorit să se termine, doar pentru că mă simțeam foarte ferictă. De pildă, ajung să realizez că atunci când îmi propun o schimbare, e posibil să o fac sau nu, însă când nu îmi propun ceva anume, mă cuprind brusc toate. Parcă ar exista un robot care vrea să-și îmbunătățească construcția și la mine găsește piese de schimb. Uneori îți plac plimbările prin parc, alteori nici nu vrei să știi că există parcuri. Cine să înțeleagă? Nu există nici prieteni atât de buni ca să înțeleagă totul...
Uneori,  lucrurile se termină fără să înceapă, oamenii te judecă fără să te cunoască, uneori....Uneori...te simți fericit, iar alteori nu te mai simți ca uneori....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu