15 mai 2012

15 mai....

Ce înseamnă pentru voi 15 mai? Ei bine, probabil....nimic...15 mai  reprezintă o zi specială pentru mine .În primul rând, azi este ziua de nașteren a  bunicului din partea mamei, ziua de naștere a colegei mele de apartament...Zi destul de frumoasă...Însă,....15 mai este ziua care mi-a luat tatăl pentru totdeauna....Acel om puternic și minunat, plin de viață și mândru de mine , fratele meu și de mama mea s-a stins din viață în această zi..De fapt, anul trecut 15 mai a picat duminica....Tatăl meu a decedat de ziua socrului lui și i s-a făcut parastas de ziua tatălui lui. Ne-a părăsit când aveam cea mai mare nevoie de el....Mă întreb în fiecare seară cum ar fi fost dacă l-aș fi sunat de aici , din Timișoara și aș fi vorbit cu el...Nu am crezut că o să ajung să plâng de dor....Îmi e atât de dor de omul ce l-am iubit.....Și mă gândesc cum să rezist pentru mama și fratele meu...Afară plouă , iar în sufletul meu va fi mereu o ploaie interminabilă.....Mereu voi avea nevoie de părintele meu....omul care mi-a dat viață, care m-a crescut și care a fost alături de mine tot timpul....Tatăl meu, prietenul meu, modelul meu, eroul meu....această zi mi te-a răpit fără măcar a-ți mai putea vorbi....de ce..NU ȘTIU...și cum să-mi stăpânesc lacrimile și dorul de striga„tată„?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu