16 mai 2012

Nici prea lentă , nici prea rapidă...? SESIUNEA

Hello!
Ieri am scris ceva destul de trist...Dar, cum azi nu mai este 15 mai ...voi fi mult prea bucuroasă să povestec cum am petrecut această zi...
M-am trezit nici prea târziu, nici prea devreme...la 10:30...Mi-am luat o cafea si ceva să mănânc și am deschis laptop-ul ..bazându-mă pe ideea că voi citi ceva știri ...dar, de unde? Intru pe facebook...și ce să văd ....14 iunie, examen,.....OMG...reacția unei studente din primul an...OMG....deja?
Deja, dar ce să mai aștept?
Și uite așa vine sesiunea....peste noi ca zăpada ....nu știm de ce să ne temem....de ziua când vom da examenul...sau de ziua când vom afla rezultatul...Oare?


Tu , student, etc, etc....de ce te-ai teme?


Eu nu mă tem.....decât de faptul că trebuie să fug la seminar....deci?

ș......ș...șș

Succes...și celor ce au sesiune...și mieȘ:!: d:d



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu