4 decembrie 2014

O viață ca o frunză

Foto: Ebru Germane Sursa: www.500px.com

Zilele trecute mi-am făcut timp să-mi termin una dintre cărțile ce le citesc. Ce-i drept, pasiunile mele s-au diversificat, iar ariile abordate devin din ce în ce mai extinse. În fine, mereu am spus despre cărți că-s experiențe nedureroase și profesori excelenți. Sunt sigură că nu m-am înșelat, pentru că din cărți am învățat despre negociere, despre management și tot în cărți am cunoscut experiențe de viață.

De mică am fost obișnuită ca atunci când citesc o carte să încerc a mă pune în pielea personajelor. Îmi iese și nu prea, pentru că uneori ajung să mă comport sau să  mă îndrăgostesc de ele. Rămân totuși la părerea că din cărți ai multe de învățat.
Și tot în cartea ce o răsfoiam fără oprire, am dat peste pasajul care m-a impresionat: „o viață este precum o frunză. Bucură-te la momentul potrivit, căci în acest caz târziu înseamnă prea târziu”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu