23 iulie 2013

Totul se stinge, nimic nu e veșnic

Se spune că atunci când te aștepți mai puțin ai parte de cele mai dorite și nedorite lucruri. Și cam așa este! Nu știu dacă să mă întristez sau să mă bucur, dacă să plâng sau să râd...Sunt prinsă undeva în zidurile mărețe ale nesiguranței și știu că de aici cu greu voi reuși să ies. Și, nu din cauza ambiției mele, ci din cauza eșecurilor anterioare. Cred că așa suntem noi,oamenii. Momentele urâte din viață ne schimbă, ne fac mai puțin încrezători în forțele proprii și în noile persoane  ce-și fac apariția în viețile noastre.

Când ne dorim să apară cineva, rămânem doar cu dorința, căci apariția își face loc după lupte seculare. Probabil că sunt lucruri normale, probabil că nu. Vorbind despre momentele mai puțin favorabile, îmi vine acum în minte ziua în care sănătatea mi-a dat bătaie de cap, pur și simplu n-a mai rezistat și a început să-mi dea semne că ceva nu este 
în regulă.  În urmă cu un an și ceva mi-am atins unul dintre obiectivele propuse și totodată am schimbat multe în viața mea atât personală, cât și socială. Acest obiectiv vizează direct sănătatea, care acum mi-e tare șubredă, sau cel puțin așa simt. În urmă cu o săptămână, mi-am dat seama că nu mai are importanță cum îți petreci timpul și cu cine, atâta timp cât o faci într-un mod plăcut, cine și cum devin două chestiuni mai puțin importante. Spun asta, pentru că pentru 15 minute nu știam cine sunt, ce făcusem cu o zi înainte și cu cine îmi petrecusem o mare parte din timp.  Momentul în care doctorii m-au întrebat dacă mă recunosc, iar eu cu un zâmbet speriat am spus „Nu”, azi mă face să gândesc aspecte pe care nu le-aș fi crezut importante. Acea zi în care am făcut plimbări cu Ambulanța, m-a făcut să realizez că așa ciudată și firavă e sănătatea noastră, o dată pentru că fără să simți te lasă baltă, iar a doua oară pentru că te face să tânjești după zilele alea „bune”. Îmi dau seama că așa mult detest Ambulanța din două motive: primul pentru că îmi amintește de ziua în care tatăl meu a decedat, iar cel de-al doilea motiv pentru că mi-a oferit o zi de duminică îngrozitoare, plimbându-mă de la Spitalul Clinic la Județean....Întâmplări și întâmplări...Dar, toate acestea te trezesc și din cele mai frumoase vise, dovedindu-ți că totul se stinge, nimic nu e veșnic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu