11 februarie 2013

Ca la 20 de ani....fara EL

Gata!S-au implinit 20 de ani de cand exist!Cu bune, cu rele am ajuns la aceasta varsta! Ma bucur ca am ajuns aici, avand in vedere si aspectele placute, dar si pe cele neplacute din viata mea. Am invatat in 20 de ani ca nu ma costa nimic daca ma respect!Am invatat sa zambesc cand inima mi-a fost strapunsa!Cand prietenii te injunghie!Am invatat sa cred in mine!Am invatat sa elimin gunoaiele din viata mea!Am facut curatenie! Am invatat sa fluier cand altii se preocupau cum rezist! Nu mi-a fost usor sa ajung aici, dar nu mi-a fost nici greu. Sunt un om puternic, voi fi mereu! Chiar daca unii ma stiu ca pe un copil...de fapt, ei n-au habar ce este in sufletul meu sau ce a fost. Ma analizeaza in functie de situatie, ma critica, ma invidiaza,  rar ma iubesc! Cineva imi spunea candva ca in viata exista maxim 5 persoane care te iubesc cu adevarat! Corect! Jur, ca pana la 20 de ani toti m-au dezamagit! Tatal meu, omul acela puternic s-a lasat invins de moarte! Viata m-a dezamagit! Dar, Dumnezeu mi-a dat putere si am mers mai departe!Voi merge mai departe! Nu regret nimic din ceea ce am facut pana acum! Ba mai mult, tin sa-mi anunt pe aceasta cale atat, prietenii cat si dusmanii ca sunt cat se poate de fericita pentru ca am ajuns la 20 de ani si stiu ce vreau. Stiu destinatia spre care ma indrept!Conteaza! Tot aici multumesc celor ce m-au tratat ca pe un ``nimic`` si celor ce m-au ajutat sa imi recastig increderea in mine! Multumesc celor care atunci cand m-au vazut facand ceva gresit  m-au ajutat sa vad unde  am gresit! Celor ce atunci cand m-am distantat de ei au plecat din viata mea! Mi s-a spus ca dupa moartea tatalui meu m-am inchis, nu am mai comunicat, m-am distanta. Sa fie asta un motiv pentru a nu mai iubi un om? Mi s-a reprosat ca am plecat la Timisoara doar de drag...Serios? Ti-e drag sa stii ca n-ai un tata, ca vrei sa faci ceva cu viata ta si sa te gandesti cat de greu ii este mamei tale si fratelui tau...Ti-e usor? Sa aflii ca fratele tau trebuie operat de inima? Cat de usor este? Pentru oameni nu e usor, dar nu imposibil de continuat! Am plans mult! Si ? Sunt om, am acest drept! Am iubit si am fost mintita. Am gresit? Nu, eu am iubit, nu am mintit! Chiar de am fost mintita nu regret! Nu eu am facut din viata scena de teatrru, ci el! Eu am ajuns aici si stiu cine sunt, ce vreau si incotro merg! Ma simt debusoalata uneori, ce-i drept!Dar, nu cedez! Stiuuuuuu!! Unii urasc aceasta putere la mine! Ar da orice sa ma vada distrusa, poate moarta....dar, ce sa fac...ma caracterizeaza norocul!:D Stiu ca pot mai mult....dar, nu ma rusinez cu nimic ! Sunt mandra de ceea sunt la 20 de ani, iar mama mea e mandra de mine!...Dusmanii? Am asa ceva? Daca am , imi pare rau...nu-mi irosesc timpul sa ii descopar:)) Prietenii? Exista-1 sau 2....Cei care imi dovedesc ca ma iubesc inseamna ca ma accepta asa cum sunt,ceilalti...nu-mi pasa....Am 20 de ani ! Voi trai multiiiiiiiiiiiiii  aniiiiiiiiiii   alaturi de cei ce ma iubesc, dar o sa fie trist pentru cei care ma urasc:))).....Pentru mine trist este faptul ca tatal meu maine ar fi implinit 46 de ani....este trist ca nu a fost aici cu mine...cel mai frumos cadou ar fi fost  sa-mi  vad familia sanatoasa si fericita! Sa spun ``tati``....tanjesc sa strig ``tati`` si sa vad fericirea din ochii tai.....Te voi iubi mereu!!!




Un comentariu: