17 martie 2012

A new day.....

Heiiii!!Probabil ati crezut ca am uitat de voi, dar ....nu...Doar ca timpul meu a fost mai limitat si nu mi-a permis sa mai stau asa mult scriind,,...Acum, azi...am o zi mai libera asa ca imi pot imparti timpul dupa propria mea placere...Am avut o saptamana plina....plina si de necazuri, dar nu-i asta problema caci oricum eu m-am obisnuit....cu toate....So?Voi ce ati mai facut?
Sunt momente in viata noastra cand ne-am dori ca totul sa fie un cosmar...poate  ne-am dori sa mai traim in trecut practic , caci teoretic  unii tot in trecut au ramas....Dar, eu nu stiu pe cineva sa-si putut schimba trecutul, insa stiu un lucru...viitorul ti-l poti face cum vrei tu.....Stau si ma gandesc de cele mai multe ori ce caut aici?Iar alteori spun...ce bine ca am ajuns aici...!!!Nici eu nu mai stiu ce si cum as vrea sa fie.....Deloc...Absolut.....Sunt intrebata de cele mai multe ori...``Esti singura?``...ianinte spuneam ``DA``, dar acum lucrurile au luat o intorsatura teribila....nu sunt singura , sunt cu toti oamenii care ma iubesc neconditionat....Dragilor.....as spune mai multe...insa trebuie sa plec...am decis sa nu-mi mai pierd timpul suferind dupa nu stiu ce oameni, sa nu mai plang iubiri ce m-au distrus, din contra...am spus:STOP.....toti ce m-au ranit vor platiiiii...si pana la urma Fie roata si  patrata tot se intoarce ea o data...asa ca  TAKE CARE!!



                                               O ZI FAINA VA DORESC!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu