22 februarie 2012

Ploua!!!

                                                           Plouă

  Plouă!
Plouă infernal,
În suflet, dar neclar
Picături reci de apă
Fruntea mi-o lovesc
Cu nepăsare adânc ele mă rănesc
Considerând acesta, ca fiind un lucru firesc.
 Plouă!
Plouă tare și greu
În suflet plouă cu lacrimi de sânge 
Picături reci de apă
Inima mi-o străpung
Mă transformă-ntr-un cavou bacovian
Cu flori de plumb și lacrimi de cristal
Mă transformă-ntr-un romantic eminescian
Cu dorințe ce tind spre ideal
Și sufletu-mi transformă-ntr-un psalm... arghezian
Nici trupul nu-mi scapă așa...
Ducând spre transformarea mea...
La o cenușă mult prea dureroasă
La o țărână destul de sfioasă...
La moartea mea ca om ce-s pe pământ
Sufletu-l duce-n cânt un aspru vânt
Un cântec de funerar veșmânt 
Căci....plouă....
Plouă torențial...
Cu durere  și lacrimi de  cristal
Cu ani pierduți într-un altar...
 Plouă!
Și ploaia-mi putrezește trup, suflet, iubire
Rămânând din mine
O vagă amintire!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu