25 ianuarie 2012

Si vine-o zi....

Hello! Am revenit!Am mai citit, dar m-am plictisit asa ca voi sta ceva aici.Zilele astea se duc asa repede ca nu am avut timp nici macar sa ma obisnuiesc....Trist!!Triste lucruri intampin.Imi amintesc de zilele cand nu aveam nicio grija....dar acele zile au trecut fara sa le pese de noi...de fapt doar timpul a trecut...Sunt seri cand ma gandesc cum s-a schimbat viata mea.In bine sau in rau...nu stiu nici eu....Cert este ca s-a schimbat...Un eveniment memorabil este acela din 15 mai....Eveniment nu tocmai placut....Moartea tatalui m-a schimbat mult, m-a facut sa ma maturizez brusc si nici macar nu mi-a  dat timp sa accept asta. Ce-i drept zilele au trecut si trec ...ele nu stau...dar, timpul trece nu si vindeca....Nu o sa intru in detalii despre acel eveniment insa sigur este un lucru....acceptarea situatiei,....Asta e cel mai greu sa accepti....Sunt lucruri cand intr-o zi le vei uita, dar stiu ca acea zi este memorabila....Si, cum sa nu fie?Mai este putin si se apropie ziua mea si a tatlui meu, care ar fi facut 45 de ani....Si vine-o zi .....cand totul se va incheia....Totul...Sunt lucruri ce nu le putem tine sub control, dar parca de cand tatal meu a decedat viata si-a propus sa ma loveasca fara sa-i pese ca sunt si eu un suflet...sau poate eu mi-am propus sa ma distrug? Necazurile s-au tinut dupa mine mai mereu....Prin septembrie , mai exact in data de 8...iubitul meu ,cel care fusese alaturi de mine  si la bine , dar si la rau....m-a parasit....ba nu..ne-am despartit...cica barbatii mai au niste scapari/.....si cum spuneam vine-o zi cand totul se va incheia, se va sfarsii........o sa povestesc mai pe larg cand o sa am ceva mai mult timp....





                                          O seara faina!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu