26 ianuarie 2012

Hei!!!

Chiar de azi a fost o zi urata , seara s-a schimbat putin atmosfera. De multe ori se spune ca prietenii nu exista...Nu stiu daca exista sau nu, dar cert ca eu am o noua familie...Familia Bidon:)))
Eu si colegele mele:Simona si Corina ne-am luat un nume ``BIDON``...Stiti de ce?Simona obisnuieste sa bea apa cu bidonul ca cica are alt gust asa ca ne-am gandit sa-i spunem bidon...dar.....Pana la urma am ajuns la concluzia ca daca tot locuim impreuna de atata timp suntem ca o familie...asa ca ....suntem Familia Bidon:))...Eiii...si cum spuneam orice avantaj are un dezavantaj si invers....ziua mea proasta n-a fost asa proasta....:)...Dupa sesiune o sa va povestesc mai pe larg despre anumite chestii, dar pana atunci....eu invat , iar voi....va clatiti putin ochii:D..Cert este un lucru...Va iubesc fam Bidon:XXX



                                                              O seara placuta!!!






3 comentarii: