13 mai 2016

Dimineți „mișcătoare”

Încerc pe cât posibil să fac mișcare. La început mă foloseam de sport doar pentru a slăbi, în timp am mai schimbat din gândirea mea obsedată de slăbire.:) Nu de tot, dar pentru că jobul meu presupune doar stat pe scaun și tastarea continuă la comp (am mâini antrenate), trebuie să ies din rutină. Aleg să fac sport, pentru că mă relaxează și mă încarcă de energie pozitivă. Ce mă scoate din sărite este faptul că nu am timp, pentru că la mine programul nu e bătut în cuie, pot lucra 6h, 8h, 14h și tot așa. Încerc să fac măcar de 3 ori pe săptămână sport. Tae Bo, jogging, zumba și chiar mers pe jos, cât mai mult mers pe jos. Fie aleg diminețile pentru sport, asta dacă nu cumva am altceva de făcut, fie serile. 
De ce mai fac sport? Simplu, mă ajută la disciplină și mă face mai organizată. Cum stau o lună fără activitate, cum programul meu se destramă și nu oricum, ci definitiv! 
Diminețile mi se par perfecte să faci sport, pentru că te alegi cu energie și cu poftă de a face cât mai multe activități.  În ceea ce mă privește, mișcarea oricât de puțină ar fi, are o mulțime de beneficii, e testat! 

Alege și tu să-ți faci dimineți „mișcătoare”. :) Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu