10 iulie 2015

Cândva mă raportam la voi...

Istoria oamenilor a început în urmă cu mult timp, însă istoria fiecăruia dintre noi poate începe și se poate încheia în orice moment al zilei. Nu contează funcția pe care o reprezinți, nici mașina cu care faci furori în oraș, nici salariul ce-ți permite excursiile în Turcia, Spania etc, contează ce ești tu. Calitatea ta ca om conteză, nimic altceva. Dă-ți seama de ce ești și ce vrei să faci, realizează că nu ai timp prea mult la dispoziție. Nici dacă ai 20 de ani, nici 60 - timpul e relativ! În fine, utilizează-l în mod productiv, alege să fii fericit și să zâmbești mai des! Nimănui nu-i pasă de reușitele sau problemele ce la ai. Fiecare are preocuparea lui. Nu uita că nu trăim într-o societate care să-ți ofere luna de pe cer, tu trebuie să-ți aduci luna și cerul. Când aud despre oamenii ce organizează cursuri în orice domeniu, realizez că ei fac ceva cu timpul lor. Eu să fac ceva doar ca să fiu în rândul lumii, mai bine nu fac! Până la urmă depinde de fiecare la ce lume se raportează. 
Prin urmare, timpul mi-l folosesc în favoarea mea. Așadar, am luat o carte și am dat pagină după pagină, astfel am ajuns la rezultatul dorit. La Theta Healing. Evident, aflasem despre tehnica theta de ceva vreme, dar când ai nelămuriri și curiozități este normal să cauți mai mult. Am căutat și pe Internet și am văzut tot feluri de cursuri, dar nici măcar unul dintre ele nu era prezentat ca aici. Acum am sesizat că se va organiza un curs de seri de vară. Ce vrea să însemne asta? În primă fază nu știu nici eu, dar am citit pe site și mi-am făcut o mică idee. Însă, dacă și voi vreți să vă lămuriți cu și despre Theta Healing, accesați site-ul www.copiicurcubeu.ro și nu doar citiți, ci înscrieți-vă la cursuri!


Mai jos vă voi prezenta cursurile viitoare din luna Iulie:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu