10 ianuarie 2015

De ce nu aș renunța la termopane?


Casa este locul meu preferat. Ador să știu că există „acasă”. Probabil acasă nu este doar un loc în care ajungi, ci și faptul că există ceva ce placi foarte mult acolo.  Acasă este  unde te simți bine. Din acest motiv, pentru că îmi place acasă, am grijă ca locuința mea să fie dotată și utilată în totalitate. Așadar, principalele motive pentru care nu aș renunța la geamurile de termopan:


  • Cu ajutorul geamurilor de termopan căldura se menține mai mult
  • Prețul este mai mare, dar durata de viață este mai lungă și merg pe principiul că mai bine scot din buzunar o sumă mare de bani decât să schimb din an în an ferestrele sau geamurile clasice. Nu vreau să cred că termopanul este un moft, sunt de părere că este o necesitate
  • Termopanele sunt mai ușor de întreținut
  • Nu necesită vopsire și sunt destul de rezistente în momentul în care sunt lovite
  • Sunt mult mai practice și se pliază perfect pentru orice cameră
  • Se curăță rapid (și asta contează)
  • Nu mai aud tot ce se întâmplă afară și mă pot odihni fără să-mi ascult vecinii când se ceartă
Sunt doar câteva dintre motivele pentru care nu aș renunța la termopan. Plus că țin și la aspectul casei, iar una este când ai un geam bun și alta când se vede lemnul ieftin vopsit, iar culoarea se șterge de la o zi la alta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu