16 martie 2014

Bucuria vine din lucruri mărunte

Zilele noastre sunt scurte, dar mai ales imprevizibile. Suntem simple făpturi, nimic mai mult. Unii realizează case, alții sunt „mari” datorită profesiei etc. Dar, ce primim și ce oferim, cum ne fac? De pe vremea când eram copil mă bucuram cu atâta putere de cele mai mici cadouri oferite de părinți și prieteni. La fel sunt și la 21 de ani. Accept cu bucurie sfaturi, cadouri și alte lucruri frumoase. Așa că ieri, pe lângă ziua minunată de primăvară, am acceptat un lucru mic, mărunt, dar cu o importantă semnificație. Și cred că de fapt frumusețea acestui lucru se datorează singurului om ce-mi este alături zi de zi. 

P.S. Abia acum îmi dau seama că-mi doresc să nu mai treacă timpul! Să fiu ca ieri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu