9 aprilie 2013

Lecție de viață

Lecția de viață este asemenea unei misiuni pe care omul a primit-o la naștere și trebuie să o rezolve pe parcursul întregii vieți.
Fiecare persoană primește câte o lecție în astă viață. Nu de puține ori aud „vai, câte lecții mi-a dat viața asta”.! Nimic în viața asta nu este întâmplător. De pildă, lecțiile de care avem parte pot avea sau nu, un rezultat benefic. Însă, rezultatul acestora depinde doar de noi. Spre exemplu, am întâlnit oameni cu lecții de viață dure, foarte dure și nu s-au dat bătuți.  Au plâns, au suferit, au căzut, dar sunt sunt în picioare. Au rezistat!!!  Dar, și oameni care au considerat că dacă viața le-a dat lecții dure ea nu mai are rost și încep să se distrugă încet, dar sigur.
Dar, lecția ta de viață care e?
Lecția mea a început cu mult timp în urmă, nu-mi amintesc exact când și unde.  Sau, mai bine spus nu îmi amintesc care a fost prima lecție. Însă, știu că una dintre ele mi-a marcat viața și probabil acel gen de lecții ne fac mai puternici, sau ne distrug. Totul depinde de noi. Decesul tatălui meu a fost o lecție dură, a fost cea mai dură lecție, dar eu am ieșit cumva din acea durere și am văzut esența lecției. Am învățat să nu renunț niciodată, pentru că orice sfârșit este un nou început. Am avut tentații să renunț la multe lucruri, dar ceva nu m-a lăsat. Acel ceva a fost voința mea, voința de a învinge și nu de a mă lăsa învinsă. Te poți plânge de nenorocul tău mult timp, dar nu așa va interveni binele în viața ta. Tu ești responsabil de ceea ce faci, de ceea ce simți,  de ceea ce spui. Tu ești arhitectul propriului destin!
Viața mi se pare un test grilă. Dumnezeu îți dă mai multe opțiuni, iar tu alegi, deci nu mai e Dumnezeu responsabil de alegerile tale. Și, cum  în lumea în care trăim este  foarte dificil să alegem, noi, oamenii, ne grăbim și luăm deciziile mai puțin bune.
Așadar, atenție! Nici eu, nici ei, nici Dumnezeu, nimeni de fapt, nu este responsabil pentru ceea ce pățești tu. Tu,doar TU ești stăpânul tău!!!
Iar, dacă urmează să mi se spună ”Greșești”!! Ei, bine!  Această greșeală m-a ajutat să fiu ceea ce astăzi sunt și sunt fericită....
Ești ceea ce vrei să fii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu