5 iunie 2012

Surpriza!!!

Surprizele in viata mea apar zi de zi....placut sau nu, cert este ca isi fac aparitia .....Ieri...din fericire am avut o surpriza placuta.....am trecut un test( nu vorbesc de un test suprem...destul de simplu, chiar) pe care puteam sa jur ca nu-l voi lua. Mai mult de atat, joi cand l-am dat am iesit din sala cu ochii in lacrimi si cu o furie pe mine, caci nu concepeam faptul ca am uitat atatea lucruri...Imi faceam morala in sinea mea si ma gandeam ca nu am ce cauta la Jurnalism...Atat de dezamagita..Apoi, am decis sa nu clachez ``E doar un test, o sa fie bine!``...Urasc partea cu o sa fie bine, dar ce era sa fac...ma autosugestionam ...e ca si cum ai vedea unul mort, plin de sange si o alta persoana langa ea mintindu-se ``o sa fie bine``...Cum sa fie bine, daca el e mort?....Mda...nu am inteles niciodata partea cu ``o sa fie bine``....De abia acum am vazut ceva, ceva.....Dezamagita si convinsa ca voi pica testul mi-am luat cartea si mi-am zis: ``Daca il pic acum, data viitoare voi fi felicitata, nu voi avea nicio greseala``...Ciudat, nu?....Dar, surpriza...L-am luat! Nu-mi venea sa cred...Mult timp am fost dezamgagita  de faptul ca ma omor sa fac ceva si nu-mi iese nimic....Nu de putine ori am simtit ca muncesc aiurea, ca nimeni nu apreciaza munca mea....Raposatul de taica-miu imi zicea ``Adi va veni si vremea sa fii apreciata, nu dispera``.....Cum spuneam nu a fost extrem de greu acel test, dar problema era ,este si va fi ca daca nu lucrez UIT.....Imi place sa invat si ma ambitionez si mai  tare cand cei din jurul meu sunt multumiti, chiar daca putin, dar sunt....Acum sunt asa debusoalata cu ochii umflati in cap.....m-a prins ora 01:30 citind la o carte...si abia astept sa termin cu sesiunea...sa imi iau si alte carti...Ador  sa intru in lumea cartilor, sa invat de la acele personaje....dar, cand ma apuc de o alta si o alta carte...parca nu mai stiu nimic....Test trecut....acum Examene luate.....va fi bine sau nu, cert este ca pot si nu renunt  :D :D

2 comentarii:

  1. poate ca prin "o sa fie bine", dorim sa transmitem o energie pozitiva universului, energie care revine ca un bumerang inapoi. nefiind absurd, bumerang-ul mai cade, mai deviaza putin dar de cele mai multe ori ajunge de unde a plecat. Pe de alta parte, in cazul meu, invatatul il tratez ca pe un lucru facut pentru mine, doar pentru mine. Sunt egoist ? sa vedem.... cand am invatat pentru mine, pentru viata, nu pentru o nota, examen, sesiune, atunci indiferent de rezultat, eu am ramas cu ceva. Din experienta pot spune ca am avut zeci de restante, am picat examen peste examen si uite ca mi-am ales sa lucrez, cu placere, pasiune, in domeniul in care profesorii imi dadeu 3 si 4. Sa fi fost dezamagit atunci ? Nici gand, am mers mai departe, stiind ca va fi bine cand eu pentru mine voi intelege ce invat. Si acum, studiez si invat lucruri noi, din domeniile la care toti credeau ca sunt un dezastru. Ce s-a ales de cei cu 9 si 10 ? vanzatori in Real, chelerite in unirii (fara suparare), etc. Nu vreau sa fiu rautacios, dar chiar nu cred ca notele, conteaza la ceva in viata de dupa facultate. Conteaza ce sti. Iar faptul ca citesti, inveti este foarte bine, dar nu uita ca o faci pt. tine, ignora dezamagirile din notele mici ci continua sa te dezvolti. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca nu ai inteles! Nu cer la toata lumea sa ma inteleaga....Nici pentru mine nu conteaza atat de mult notele, cu toate astea au rol(bursa, buget, etc)...nu vreau sa fiu de 10...dar , vreau sa stiu ca ceea ce invat ma ajuta pe viitor(ce am invatat candva....am uitat, de asta eram suparata pe mine)....Cat despre acele persoane de 9-10( chelnerite, vanzatoare, etc)...trebuie sa vrei sa faci ceva si sa lupti...daca te rezumi la o meserie gen chelnerita, nu inseamna ca nu ai potential(poate fi un inceput pt oricine, important este sa nu se ramana la stadiul acesta)....pur si simplu , TREBUIE SA VREI....Cred ca e vorba de ambitie...si ...de ceea ce vrei in viata ( am o problema cu asta si cu oamenii care nu stiu ce vor). Eu am niste idealuri la care tin....am o harta in cap....:)Ms!

    RăspundețiȘtergere