15 iunie 2012

Pana aici

Ma intreb de ce nu-i mai da timp...Da....Dupa toata ziua de ieri...care dupa ce ca a fost de nimic....Cum este viata asta a omului...Ma intreb azi ce va mai urma?
Pentru ca ieri s-au petrecut destule....da...se pare ca sunt o ghinionista, o blestemata.....Mda...ghinioanele mele, satisfacerile altora, iar norocul meu( destul de putin) sa fie invidia altora?..Este, cu siguranta....Dar.....Ce-mi pasa...Mintea mea este prea ocupata cu ultimele 2 examene....nu-mi mai pasa de nimic....am o perioada destul de urata ca nu mai vreau sa aud de nimeni, pe nimeni......perioada asta ...o sa trec peste ea...cand o sa fiu inconjurata de familia mea.....E singura care ma intelege....Adevarul este ca in urma discutiilor cu un foarte bun prieten am realizat ca mai bine dormi o viata decat sa stai si sa-ti pierzi timpul cu altii.....
De azi am de munca...de invatat....2 examene...s-am plecat..:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu