28 mai 2012

O viata noua...

Hei! M-am apucat de treaba. Ultima data cand am scris am fost dezamagita de anumite persoane, dar deja ma simt minunat, caci fara sa-mi dau seama ma detasez de ei...si...chiar nu-mi pasa....Ma simt norocoasa pentru ca traiesc, pentru ca in ciuda problemelor am reusit sa ma mobilizez, sa accept, sa infrunt......si ma simt mai mult decat norocoasa pentru ca am inceput o noua viata......Vreau sa am grija de sanatatea mea si de mine, vreau sa ajung pe culmi neatinse....Nu-mi mai pasa nici de oamneii care ma dezamagesc, care ma urasc, care ma vor la pamant....nu-mi mai pasa...Chiar daca ducem o viata impreuna ...nu-mi pasa....Si, de ce? Pentru ca nu-mi plac prefacutii, cei care ``vai, ce rau imi pare de tine.....vai, cum sa te ajut?``..Aiureli,....astea sunt de fapt ``vai, ce bine-mi pare``....Dar, ce imi pasa....Imi plac oamenii maturi, care stiu sa-si asume responsabilitatea....cei care suporta consecintele......De fapt....imi plac OAMENII....Imi plac oamenii....mai buni ca mine....ador sa am oamenii mult mai buni ca mine....pentru ca ei ma ajuta sa realizez ca trebuie sa ajung unde mi-am propus....Ei ma ajuta sa lupt ....Si cel mai important....de la ei pot invata lucruri utile.....prefacutii nu au loc in viata mea.....Nici vorba.....Ma simt o norocoasa...chiar daca de cele mai multe ori ghinionul nu m-a ocolit.....Si ma simt minunat pentru ca indiferent ce va urma....in viata mea...stiu ca sunt un OM.....si chiar de au mai ramas foarte putini.....Ii voi cauta......si de vom fi putin ,..nu-i bai.....Vom avea ce altii...niciodata nu vor putea obtine....DEMNITATE.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu